Register

قم بالتسجيل الأن وأحجز فرصتك قبل إغلاق التسجيل نهائياً للموقع حيث ستقتصر مشاهدة وتحميل الأفلام والصور والقصص على الأعضاء المسجلين والمفعلين فقط دون غيرهم مستقبلاً :: سارع الأن بحجز عضويتك وتفعيلها بشكل مجاني .

  Neek.Tv Facebook Fans Page - صفحة النيك العربي الرسمية على الفيس بوك  Neek.Tv Blogger - مدونة منتديات النيك العربي  Neek.Tv Twitter Fans Page - صفحة النيك العربي الرسمية على تويتر  Neek.Tv Rss - خلاصات منتديات النيك العربي
النتائج 1 إلى 2 من 2

ممارسة ف الحقيقة من غير دخول ف الكس
  1. #1
    عضو إمتياز
    خليجية ممحونة غير متواجد حالياً

    تاريخ التسجيل
    Aug 2012
    الدولة
    السعودية
    العمر
    28
    المشاركات
    31,548

    علم دولة العضو!

    Red face ممارسة ف الحقيقة من غير دخول ف الكس


    دي مش اول مشاركة ليا لكن مشاركاتي قصة حقيقة مش مجرد قصة ولا كلام .
    انا متزوج 36 من القاهرة و حياتي الجنسية بجد ملل الا لما بدخل النيك العربي وبدخل الشات وبدور وبلاقي اللي محتاجه .
    ولاني متجوز بجد مش هزار انا براعي اي واحده بتبقي معايا ف الحقيقة سواء ف بيتي او ف بيتها او اي مكان وسواء متجوزة او بنت بنوت لاني ف كلتا الحاليت بيبقي شرطي اني مدخلش زوببري ف كسسها تقدرو تقولو لاني بحافظ عليا وعلي الانسانة اللي بتبقي معايا زي ما قلت بنت او مدام .
    طبعا هترد واحده وتقولي ازاي تحافظ عليا وانا مدام ؟ هقولها ان المتعه اللي بعملها وهيا كل حاجه ف الجنس بس من غير دخول الكس دي ف حد ذاتها كفاية ولو انتي متجوزة او حتي مطلقة او ارملة ودي اول مرة تنامي مع مواحد غير جوزك ومن غير متدخليه كسك مش هتندمي لكن اؤكد لك لو دخلتيه كسك هتحسي انك ندمانه اوي وده السبب اللي انا مقتنع بيه .
    مش هطول عليكم انا قابلت ع الشات واحده واتكلمنا عادي بعد عرضي عليها ممارسة من غير دخول ف الكس ووافقت والانسانه دي كانت متجوزة وفوق كده كمان منقبة وكانت عايزة تفضل ع النت وبس تجيبيهم بايدها وانا بحكي لها - طبعا فضلت وراها لغاية ما اقتنعت انها تقابلني ولو ارتحت لي تيجي معايا البيت وطبعا المقابلة دي ف يوم البيت فيه فاضي .
    قابلتها وفعلا لابسه نقاب بس مش لابس جوانتي وكانت ايديها بيضة زي القشطة سلت عليها وراتمشينا شوية وبعدين قلت لها ايه رايك نروح نتكلم ف البيت بدل الشارع وحد ياخد بالي مني او حد ممكن يعرفك رغم النقاب - المهم وافقت ورحن البيت انا دخلت وخليتها تيجي بعدي بخمس دقايق وبعد ما دخلت وقفت حضنتها وهيا بالنقاب وقلت لها وحشتنيني وهيا بكل رقة وحب قالتي لي وانت كمان طلبت اشوف وشها وافقت ورفعت لها النقاب وهيا مغمضة عنيها وبتقولي وحشة ولا حلوة قلت لها قمر 14 كل ده ومش عايزة تخليني اشوفك ولا المسك .
    واخدتها اوضة الانترية وقعدنا نتكلم واحنا جنب بعض ولازقين ف بعض زي الحبايب وايدي علي وسطها وابتديت اقرب وابوس خدودها وووشها واقرب من شفايفها اكتر وهيا ابتدت تغمض عنيها وتتجاوب معايا واحسس علي بزازها من بره اللبس وحضنتها اوي وانا ببوسها وامص شفايفها ونمت فوقيها وابتديت امسك جامد ف بزازها لان اللبس والسنتيان مش محسسني بيه وهيا فاقت شوية وقالت اللبس هيتبهدل رحت قايم من عليها و خليتها تقلع الاسدال والنقاب وكانت لابسه بنطلون جينز وبدي نص كم وشراب اسود شيفون وانا بموت ف الرجلين اوي خصوصا لما تكون واحده حلوة ونظيفة - ه نسيت اوصف لكم هيا مليانه شوية وبيضة اوي وطولها تقريبا 170 وهكملكم الباقي لما اقلعها بس انا بحكي اللي حصل واحده واحده .
    رحت نازل علي رجلها وبوست قدم رجلها علي الشراب وقلعتها الشراب من رجليها التنين ومسكت قدم رجلها لانه كان ناعم وهيا كانت عاملة رجليها بحاجه مخلية ريحتها زي الورد بصراحه مقدرتش اقاوم مسكت قدمها اكله وامص صوابعها واحطه علي وشي ومسكت رجلها التانيه بردو يعني الاتنين ف ايدي ابوس والحس واشم فيهم وامص صوابعها وهيا مش مصدقه طبعا اول مرة يحصل لها ككده وتقولي حبيبي كفاية انا كنت فكراك بتهزر لما بتقولي هبوس رجلك وامص صوابعك ده انت عالم تاني .
    فضلت ع الحال ده شوية وشبعت من رجلها شوية وطلعت تاني احضنها وابوس رقبتها وخدودها ووودانها وهيا ابتدت تروح دنيا تانيه لما الحس ودانها ورحت رافع التي شيرت وانا ببوس فها وشفت احلي بطن بيضة نظيفة مشدوده ومليانه شوية والسنتيان رحت رافعه لفوق وطلعت بزازها وبجد واقسم ب**** احلي صدر والحلمة لونها وردي ووسط وواقفة وتجنن فضلت ابوس وامص صدرها وحلمتها وايدي تدعك التانيه وهيا مغمضه عنيها والاهات طالعه منها وابتديت افك لها زرار البنطلون الجينز واول ما ابتديت انزلها السوسته راحت ماسكه ايدي قلت لها متخافيش انا اتفقت عاكي مش هدخله حتي لو انتي طلبتي راحت سايبه ايدي وانا دخلت ايدي جوه الكلوت بتاعها واحلي نعومة لكسها وابتديت ادخل صباعي ف كسها الضيق العسل ودخلته كله وفضلت العبه جوه وطلعت صباعي غرقان وجيت احطه ف بقها قرفت رحت حاطه انا ف بقي كله ومصيته قالت لي يا مجنون
    ورحت منزل لها البنطلون كله وانا كل ده مقلعتش
    وفتحت احلي فخد ونزلت براسي الحس فخادها واعضها واشم كسها اللي ملوش ريحة مش زي ستات او بنات تانيه تشم كسها تلاقي ريحته مقززة شوية
    وابتديت الحس كل حته حواليه واعضها احلي عض وهيا تأن وتتاوه احلي اهات رحت قايم و قالع البنطلون والاندر ومطلع بتاعي واقف انا بتاعي وسط ف الطول والحجم ورحت حاطه بين فخادها بحيث يحك ف كسها من بره وخليتها تضم فخادها وانا نمت فوقيها وابتديت اطلع وانزل واحك وهيا كسها غرقان وبتاعي غرق من عسل كسها ولما حسيت اني قربت انزل طلعت فوق بطنها احكه فيها قالت لي متجبيهمش علي جسمي رحت حاطه بين بزازاها وخليتها تضمه وفضلت انيكك ف بزازها وهديت نفسي عشان ما انزلش ونمت جنبها شوية لغاية ما هديت انا شوية
    رحت طالب انها تنام علي وشها راحت نايمه ويا لهوي بجد علي طيزها وحلاوتها مقدرتش امسك نفسي مسكتها اكلها والحسها وفتحتها بايدي الحسها من جوه وهيا اول ما انا دخلت لساني فيها شهقت شهقة جامده اوي وقالت لي حرام عليك انا مش قادره رحت مدخل صباع ف كسها وصباع ف طيزها براحه


    وابتديت ادخلهم واطلعهم جامد ورحت مغرق فتحتها من ريقي وابتديت احط بتاعي واول مدخل راسه راحت مصوتها ومنفوضة
    رحت قلت لها معلش هعملك براحه وجبت كريم وابتديت ادهنهولها وادخل صباع والتاني ودخلت صباعين ووسعت فتحتها داير داير وابتديت احط بتاعي براحه ودخلت راسه وابتديت ازقه اكتر لغاية ما ادخل نصه وهيا بتصوت براحه لغاية مدخلته كله وفضلت ساكت واول ما حسيت عضلة طيزها بتفتح وتقفل رحت ابتديت ادخل واطلع براحه وهيا ابتدت تتأوه واحس بايدها بتخبط ف بيضاني وهيا بتدخل ايدها ف كسها ف نفس الوقت وتدعكه لغاية ما لقيت نفسي هنزل قلت لها هطلعه وانزل بره قالت لي لا خليه جوه وكل لبني نزل جواه وطلع بره الخرم وغرق كسها من بره وفخدها وانا بعدها بشوية طلعته وليسه واقف حطيته بين بزازها تاني ونزلتها علي صدرها ووشها ونمت جنبها وهيا كانت بتبص للسقف ومبسوطة اوي قلت لها شكرا اني دوقت جسمك الحلو ده قالت لي انا اللي متشكرة انك ريحتني كده ومن غير متدخله زي ما قلت وريحنا شوية وقمنا اخدنا شاور ولبسنا وخرجت هيا الاول وانا خرجت بعدها بشوية وركبتها المترو وروحت
    ومن بعدها بنكلم بعض ومش لاقين فرصة تيجي لي كل منتواعد يفشل لمعاد
    اتمني بجد اي بنت او مدام تحب الاسلوب ده ف العلاقة تكلمني ومش هتندم بجد و**** و زي متحبي يعني مش شرط كل اللي عملته مع المنقبة دي يعني ممكن ابوس والحس وامص صوابع رجلك وقدم رجلك وبس من غير اي شئ تاني و**** بجد حتي لو نركب العربية واعملك كده فيها لاني معايا عربية مستني الانسانه اللي تحب بجد
    [email protected]


    عزيزي العضو / الزائر - اهتماماً منا بالحفاظ على معلوماتك وأمن جهازك والسرية التامة وحماية خصوصيتك نحيطك علما بأنك يجب عليك فحص جميع الملفات التي تقوم بتحميلها من أى روابط بالمواضيع ببرنامج مضاد للفيروسات وملفات التجسس ومن أشهرهم برنامج
    FREE AVG ANTIVIRUS

    إذا أعجبتك مواضيعي أرجو التقييم والإعجاب بالموضوع

    اكثر شيئ احبة بالرجل
    8=================>>

    شاركنا المتعة على النيك العربي
    أكبر موقع سكس عربي

    • أفلام سكس مباشرة

      Neek.Tv Advertising
      WwW.NeeK.Tv
      Sponsored Advertising

        
       

  2. #2
    :: عـــضـــو ::
    الرهيب الجامد غير متواجد حالياً

    تاريخ التسجيل
    Jul 2014
    المشاركات
    106
    الجنس/النوع
    ذكـــــــــــر

    علم دولة العضو!

    افتراضي رد: ممارسة ف الحقيقة من غير دخول ف الكس


    طيب كلامك حلو وفيه واحده معاك عاوز اي واحده تانية ليه والا انت بتعرض اسلوبك في شبه قصة


    • أفلام سكس مباشرة

      Neek.Tv Advertising
      WwW.NeeK.Tv
      Sponsored Advertising

        
       



الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  


الساعة الآن 12:20 AM
Powered by vBulletin ® Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved
Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى النيك العربي لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها
نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum Neek.Tv does not necessarily express the opinion of its administration
but it's just represent the viewpoint of its author